Veranderingen

Jaha, ik denk dat het nu een goed moment is om een Nederlands deel aan mijn blog toe te voegen. Waarom, vraag je je af? Ik zal het je vertellen.

Ik heb nu al (bijna) 3 cursussen Nederlands gevolgd en dus ben ik intussen uit de luiers. Met andere woorden ik kan al een beetje Nederlands. Ik weet dat het niet perfect is, maar ja, wie is perfect?

De titel geeft je misschien al een hint. Veranderingen zijn een andere reden voor deze post. Aangezien ik werk gevonden heb moet ik met de cursus Nederlands stoppen. De combinatie voltijds werken en studeren worden hierdoor onmogelijk. Maar ik ben heel blij om te beginnen werken, maar toch zal ik  de lessen een beetje missen…

Ondanks ik niet meer naar de school zal gaan, denk ik dat het belangrijk is dat ik de zojuist aangeleerde taal niet zal vergeten.  Zo, nu hebben jullie het plezier om in het Nederlands over mijn gedachten te lezen. Hoewel, ik betwijfel dat het een echt plezier zal zijn…

Om af te sluiten, heb ik nog een kleine vraag: Voor al wie Nederlands spreekt als moedertaal, of het reeds vloeiend spreekt, laat je inwendige criticus ontwaken en corrigeer mijn grootste fouten. Ik beloof je dat ik niet boos zal worden!

P.S. Waffle went through this with quite some scrutiny, so good luck with finding the mistakes!

 

 

 

One Comment Add yours

  1. Martijn says:

    Tijdens het lezen viel mij er slechts één op namelijk “bedwijfel” dat moet betwijfel zijn.
    Daarnaast valt het mij op dat je zinsconstructies anders zijn dan die van een persoon die Nederlands als moedertaal hebben. Maar fout is het zeer zeker niet.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

